Blog o copywritingu i wszystkim, co z nim związane
Lajki na Facebooku przydają się. I wcale nie chodzi tutaj tylko o uzyskanie wyrzutu dopaminy do własnego krwiobiegu. Nowe lajki powodują, że algorytm Facebooka...
O tym jak trudny jest język polski, można się dowiedzieć również w wieku, gdy już zapomniało się o polonistach ze szkoły. Wystarczy rzucić okiem na Ogólnopolskie Konkurs...
Dosyć łatwo pisze się nudne i monotonne teksty. O stopień prostsze jest pisanie tekstów tak złych, że po prostu nie da się ich czytać. Jeszcze prościej jest już...
Program lojalnościowy można porównać do romantycznego związku dwojga ludzi. Obie strony są blisko ze sobą, co wiążę się dla nich z pewnymi korzyściami. W takim związku...
Umiejętność wzbudzania potrzeb u klienta oczywiście bardzo się przydaje. Klient może przecież żyć w nieświadomości, jak nowy produkt może zmienić jego życie...
Algorytmy wyszukiwarek w zamyśle mają promować najlepsze dla użytkowników treści. Dobro użytkownika przyświeca w końcu twórcom kodu wyszukiwarek. W praktyce jednak, dobry tekst dla...
Kiedy stosujesz język korzyści, wcale nie skupiasz się na zaletach produktu, ale na korzyściach płynących z jego posiadania. Gdy spróbujesz w tym kluczu dobrze...
1Znaczenie terminu AIDA, to zlepek liter, który w istocie pokazuje sekwencję działań sprzedawcy wobec klienta. Zastosowanie pełnej sekwencji ma prowadzić do skutecznej...